My's vardag i ord.

Alla inlägg den 28 november 2014

Av My Christensen - 28 november 2014 13:46

Ursäkta admin om detta är inte godkänt, men vill gärna veta om folk behöver och har intresse för barnkläder!

Ska rensa ibland kläder, har enormt mycket bebis kläder som måste bort senast den 20 december!
Kommer att sälja kläder för 5 kronor styck.

Kommer sälja det och det är mycket kläder ifrån 50 till högst 98.
Kommer inte kunna fota det för har fullt upp med mycket inför sortering, så finns det intresse så kommer jag sätta upp en datum och tid som man kan komma och köpa!
Kommer finnas i Klippan!

Av My Christensen - 28 november 2014 10:26

Hej käre ni.

Inatt och imorse har det verkligen varit den sämsta sömnen på länge, tror inte ens den var så dålig när Z var ett spädbarn, vaknade flera gånger inatt och höll på så länge så är duktigt trött. Vaknat av de ena och de andra, önskade bara på bra sömn men sen har jag sån fruktansvärd smärta i både rygg och nacke.
Antagligen har jag legat dumt inatt, men förhoppningsvis blir dagen bra ändå.

Har iallafall ätit frukost med finaste prinsen så nu är han road med men verkar trött idag igen, idag ska jag fortsätta med packningen så den blir klar någon gång.

Idag är det äntligen fredag vilket som innebär att det är helg och då får jag spendera två fulla dagar tillsammans med sambon som endast är ledig på helgerna och annars jobbar på vardagarna.

 

Är så fruktansvärt stolt över honom! 

   

Förresten, tydligen är min son tandläkare för han lekte tandläkare med mig imorse, och inga hål hade jag, för jag hade bara fina tänder, älskade och underbara barn!
  

Av My Christensen - 28 november 2014 00:01

Ååh! Alla har vi väl hört det?!
Men även förhoppningsvis fått samma symptomer som jag efteråt.

Min underbara mormor sa alltid "ta en pepparkaka för av dom blir man extra snäll", men lik förbannat varje år råkar jag ta någon för mycket och inte blir den snäll emot mig för det, utan att jag har såna magsmärtor nu så det känns som jag ska spy! :(

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards