My's vardag i ord.

Alla inlägg den 24 november 2014

Av My Christensen - 24 november 2014 11:07


ALLT FINNS I KLIPPAN, SKÅNE LÄN!'

  

 

Lär-Gåstol 75:-

Men vid snabbt intresse och seriöst så kan man få köpa den för 50:-


 

Overall - Knappt använd perfekt till ett litet barn nu i vinter/höst storlek: 62!

150:- kr men vid snabb och seriöst affär går priset att sänka samt diskutera!

Av My Christensen - 24 november 2014 10:11

Då var det morgon igen och sonen tog en rejäl sovmorgon tillsammans med mig men jag vaknade redan av innan älskling begav sig till jobb, snart har man eget sovrum så kanske man inte vaknar så lätt av när han går upp men lär märka det pga. Tomt i sängen som jag brukar göra.

Nej, nu har vi ätit frukost så nu ska barnkanalen igång för sonen och sen ska jag själv ta tag rejält om packningen idag, idag måste huvudet vara igång extremt mycket så jag kan gråta sen istället för hela dagen ljus ska även tändas.

13 långa och kämpiga år utan dig min älskade morfar, ibland känns det som du är hos mig och gömmer alla saker och så, men önskade du kom hem igen, under den tiden du varit borta har mormor flyttat till två lägenheter efter huset och nu bor hon på ett ålderdomshem, jag och mormor behöver dig och din styrka!
Min tro på han där uppe har blivit mer än vad den var när jag var yngre, många som inte visste att jag spenderade många timmar i kyrkan och dagar där.
Önskade du kunde komma hem.
Jag älskar och saknar dig så fruktansvärt mycket!

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards