My's vardag i ord.

Alla inlägg den 16 november 2014

Av My Christensen - 16 november 2014 23:41

Godkväll mina vänner!
Ligger i sängen med mina älsklingar som sover så gott, ska själv snart göra detsamma.

Imorse vaknade vi upp med Zander's andningsbesvär, men det lugna sig som tur var!
Han somnade om efter ett tag där efter ocj vi en stund efter honom för kolla till han riktigt, sen vaknade vi alla igen när klockan var halv tio, sen så tog jag tag om tvättkorgen och gick ner i källaren och började tvätta tre maskiner, sen efter det åkte vi till Åstorp och spenderade några timmar hemma hos pojkvännens mormor som är Zander's gammelmormor som han själv också säger att hon är, duktig kille vi har minsann.

Den härliga damen bestämde sig för att bjuda oss på mat och det var så fruktansvärt gott, det vill jag lova er!

Så vi satt och var där och hade lite söndagsmys och så åkte vi hem lite senare och så fick Zander se bolibompa hemma och jag bakade ihop något som blev som chocklad med havregryn i, det blev faktiskt rätt så gott, så nu är man rätt så trött så man nästan somnar, så nej det är lika bra att lägga sig direkt.

Godnatt fina bloggläsare! <3

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards