My's vardag i ord.

Inlägg publicerade under kategorin • » ★ Bloggat via mobilen! ★ « •

Av My Christensen - 2 januari 2015 11:16

Ja, detta var längesedan nu så vet inte ens vart jag ska börja och inte heller sluta.

Bloggen har varit i paus väldigt länge.
Mycket har hänt sedan den pausade.

Vi har flyttat ifrån tvåan som var full med svartmögel, vi har flyttat in i en fantastisk fin trea och det är helt underbart.
Vi har underbara grannar och mysig trädgård som tillhör huset, här är fint och trots lite lådor fortfarande så trivs vi väldigt mycket bra här.

Vi har fått igång internet här hemma också som också tog sin lilla tid, vi har firat julafton och haft det underbart mysigt hemma hos mina svärföräldrar med familj <3

Vi har även firat nyår hemma i vår egna lägenhet den nya och haft vår vän här på god mat och efterrätt och käkat lite gottis.

Just den här förmiddagen spenderas med att sitta och kolla på film med sonen, sambon skulle ha jobbat idag men det kan inte med sin skyhöga feber och allt annat han har som besvär den stackarn :(
Önskade bara han kunde bli bra snart.
<3

Ska snart se om man kan slänga in några maskiner tvätt, dammsuga och plocka upp här hemma det lilla småplocket som finns att göra.

Önskar alla en trevlig fredag och helg, det är nytt år med nya händelser så bloggen kommer kunna vara mer igång nu.


Av My Christensen - 28 november 2014 10:26

Hej käre ni.

Inatt och imorse har det verkligen varit den sämsta sömnen på länge, tror inte ens den var så dålig när Z var ett spädbarn, vaknade flera gånger inatt och höll på så länge så är duktigt trött. Vaknat av de ena och de andra, önskade bara på bra sömn men sen har jag sån fruktansvärd smärta i både rygg och nacke.
Antagligen har jag legat dumt inatt, men förhoppningsvis blir dagen bra ändå.

Har iallafall ätit frukost med finaste prinsen så nu är han road med men verkar trött idag igen, idag ska jag fortsätta med packningen så den blir klar någon gång.

Idag är det äntligen fredag vilket som innebär att det är helg och då får jag spendera två fulla dagar tillsammans med sambon som endast är ledig på helgerna och annars jobbar på vardagarna.

 

Är så fruktansvärt stolt över honom! 

   

Förresten, tydligen är min son tandläkare för han lekte tandläkare med mig imorse, och inga hål hade jag, för jag hade bara fina tänder, älskade och underbara barn!
  

Av My Christensen - 28 november 2014 00:01

Ååh! Alla har vi väl hört det?!
Men även förhoppningsvis fått samma symptomer som jag efteråt.

Min underbara mormor sa alltid "ta en pepparkaka för av dom blir man extra snäll", men lik förbannat varje år råkar jag ta någon för mycket och inte blir den snäll emot mig för det, utan att jag har såna magsmärtor nu så det känns som jag ska spy! :(

Av My Christensen - 27 november 2014 23:06

7 Fina byxor till barn i storlek 86-92!
Ett par 10 kronor, eller alla sju för 50kronor!
2 jeans och 5 mjukisbyxor.
Allt finns i Klippan!

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards