My's vardag i ord.

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av My Christensen - 10 januari 2015 21:34

Godkväll bloggen.


Min blogg är för att blogga om min/vår vardag, mina händelser likaså våra händelser och mycket mer.

Även om en del kanske inte förstår så är jag både mamma och sambo med min pojkvän.


Jag lever mitt liv tillsammans med dom.

Jag är glad och lycklig över att ha det såhär för det är ett beslut vi har tagit tillsammans.

 

Så människan som försökte lägga in en stött på mig kan ju likaväl sluta redan nu för i min blogg står det klart och tydligt hur gammal jag är och vilken relationsstatus jag har och där står inte "Det är okej att lägga in en stött på mig" utan att där beskrivs klart och tydligt att jag är tillsammans och sambo med min pojkvän och att det är ju han jag lever med så där menas klart och tydligt att jag inte vill ha någon annan än honom, så enkelt är det..

 

Nåja, det är väl kanske inte så enkelt för en del, men ni kan väl åtminstonde hålla en del saker för er själva, vissa kanske hade tagit det som komplimang men jag tog faktiskt inte det så.


Tack för mig - och förresten, jag vet inte ens vem du är, men om du nu älskar min blogg då borde du ju logiskt älska att läsa om mitt liv som både mamma och flickvän.

Inte för att du kanske gör det men förstå hur jag menar JAG ÄR FÖRLOVAD!

 

Och på tal om annat så ja, min jul och nyårsafton var bra.. Men snälla lilla du, jag vet inte ens vem du är så du vet det men snällt av dig ju att vara ärlig i både kommentar och med ditt namn i kommentaren.

 




Tidigare månad - Senare månad

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards