My's vardag i ord.

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av My Christensen - 8 januari 2015 22:00

Godkväll bloggen.

Bakade några havrebollar ikväll nu för var så sötsugen så gjorde såna, helt klart godkända men inte lika goda som dom man köper i affären, men så blir det ju nästan alltid.
För allt är ju oftast det någon annan bakar.

Trevlig torsdagskväll allesammans.
<3

Av My Christensen - 8 januari 2015 17:21

Mammas kille är helt underbar!

Trots att man är sjuk så älskar man att göra exakt som mamma gör, underbara son!

    

Den här killen älskar verkligen att göra samma som mamma gör, helt underbart duktig och så stor!

Nej, jag har inte tvingat mitt barn att stå där så kom inte och tro det, för barn i denna åldern utforskar allt, och det är bara bra för dom att dom får göra det med vuxetsällskap, kom ihåg-

barn gör inte som man säger utan att barn gör som vi gör, det är så dom lär sig så föräldrar var inte rädda för era barn vill prova och testa nya saker för det är mycket så dom utvecklas.

 


För att ett barn ska utvecklas och växas som människa så är det att dom får prova sig fram mycket och att man visar vad som är rätt och fel, men absolut är det viktigaste att man förklarar för dom hur duktiga och underbara dom är.

Ett barn kan aldrig sluta få beröm, alla behöver det för växas som människa.

 


 

Av My Christensen - 8 januari 2015 16:04

God eftermiddag alla fina bloggläsare.


Är rätt så stolt över mig själv efter ha sökt 8 jobb redan idag bara,

ska nog kanske skicka iväg lite mer senare eller imorgon finns ju även en dag då också.


Inatt har Zander haft högfeber, igen!

Hostan låter värre än tidigare och näsan den bara rinner. Stackars prins!


Idag har han legat sängliggandes sen han somnade om igen snabbt efter toabesök inatt, sov från och till klockan var halv två idag, på eftermiddagen, vilket som inte alls är okej!

Men nu är han iallafall utvilad, tar ju på krafterna och vara sjuk!


Har pratat med vårdcentralen och imorgon på förmiddagen ska han äntligen dit. Så det blev ingen dagis start imorgon, självklart ska prinsen vara frisk först.


Igår hade vi besök av Zander's pappas mormor och moster, dom kom på dagen och stannade över här på middag på kvällen, alltid lika kul med besök. Skönt att se er och kul att ni återigen uppskattade min middag.


Nej, nu ska jag fortsätta med lite saker här hemma sen ska jag snart göra soppa.

Blir bäst för mina älsklingars halsar, dom båda är riktigt dåliga i halsarna.

Men sambon är duktig och kämpar på och jobbar ändå. Så fruktansvärt stolt över både honom och sonen.

 

Av My Christensen - 8 januari 2015 14:48

Vi är Sverige!

 

Vi alla som bor i detta vackra land är Sveriges befolkning.

Ovasett vart du har rötter ifrån eller vilket intresse du har för sport, människor/djur.

Vi alla är lika värda, vi alla är lika mer eller mindre på ett eller ett annat sätt.

 

Man ska aldrig döma någon, man ska uppskatta och visa människors fina talanger.

Man ska alltid försöka lyfta fram sina medmänniskor, vi ska låta alla visas.

Ovasett om det är media eller bara ute på gatan.

 

Våga gå förbi en människa - ta ögonkontakt och hälsa!

VÅGA, för det kan göra en människas dag.

 

Jag säger inte att jag känner alla men alla jag möter ute ger jag ett leende på och hälsar!

Det jag vill framföra med detta inlägget är: Att vi alla är människor.

 

Jag vill presentera min vän Lennart Bång.

- Här är en dikt om Svergie - alla bör kolla på klippet för att förstå vad han förmedlar. 

 

Han gör även musik som är fantastisk underbar och lägger dom rätta orden i mun alltid, du är grym!

Tidigare månad - Senare månad

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards