My's vardag i ord.

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av My Christensen - 26 oktober 2014 09:55

Hoppas ni har sovit gott, själv så är det svårt för mig att anpassa in när det gäller ställa om klockan, det påverkar mig något fruktansvärt mycket.
Men men man kan ju inte tåla allt här i livet! ;)
Var på Ica för en stund sen och frukosten är redan nere, om en stund blir det lunch här hemma innan man drar till jobb och har ett niotimmars pass!

Önskar alla en underbar söndag!

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards