My's vardag i ord.

Alla inlägg den 27 september 2014

Av My Christensen - 27 september 2014 21:54

Grattis världens finaste pojkvän! <3

 

Efter två veckors provanställning så fick du äntligen fast jobb igår!

 

Jag är så otroligt stolt och glad för din skull!

Du har kämpat och sökt så många jobb, och äntligen nu har det gett turen med sig, skönt för dig att slippa alla sysselsättningar som kommunen är duktiga eller arbetsförmedlingen med är duktiga på att sätta människor på!

Men nu har du ett fast jobb med fast lön - vilket som måste kännas underbart för dig!

 

Grattis ännu en gång världens finaste pojkvän, jag älskar dig så otroligt mycket och du betyder allt för mig, hoppas du blev glad för rosorna och chockeladen och drycken du fick mötas av när du kom hem igår.

Du är bäst, glöm aldrig det hjärtat! 

 

Jag älskar dig!

Tidigare månad - Senare månad

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards