My's vardag i ord.

Alla inlägg den 8 september 2014

Av My Christensen - 8 september 2014 16:29


Älskade hjärtat!

Jag vill att du ska veta att du är den personen som betyder mer än ord någonsin kan beskriva, den personen som jag vill stå och säga ja till i kyrkan med, den personen som jag vill bli gammal med, den personen jag vill flytta in i ett hus med och du är den bästa pappan i hela världen för vår älskade fina son som är verkligen en prins.


Du ska veta att var gång som jag inte är i närheten av dig så är allting tomt, allt känns så tomt var gång. 

Jag saknar dig hela tiden och jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag verkligen älskar dig och hur mycket jag verkligen vill ha dig.

För jag behöver dig, för du är liksom min andra halva och den personen som jag vill gå och lägga mig sidan om var natt och den som jag vaknar upp sidan om var morron,

För du gör mig helt enkelt så hel inombords och så lycklig.

Det känns så fruktansvärt jobbigt att vi förlorar så mycket tid med varandra nu när vi båda jobbar på varsitt håll, för liksom du hinner sluta så är jag redan på jobb oftast och antingen ska börja jobba eller så jobbar jag redan.


Men det går inte en sekund utan att du inte är i mina tankar för du är med mig hela tiden.

Du ska veta att du är verkligen den finaste som finns, och det är endast du som har nyckeln till mitt hjärta och mitt hjärta slår för dig och vår son men även för vår kärlek och framtid tillsammans.


 Jag älskar dig mer än allt annat på denna jord och hela universum och det finns inte tillräckligt med ord här i världen som kan beskriva min kärlek till dig och hur mycket du verkligen betyder för mig, älskade hjärtat.


 Du och jag för all framtid älskling!

<3 

       

Av My Christensen - 8 september 2014 11:46

Trots att vara ledig så har vi varit uppe sen sju imorse, det känns vill jag lova men samtidigt så är det positiva att det blir fler vakna timmar med min älskade son som är också ledig idag och vi njuter av all tid vi har med varandra som vi förlorar en del när man jobbar så mycket som man gör men det är så vuxenlivet är helt enkelt.
Annars har jag hunnit tvätta några maskiner redan idag, så nu ska vi snart äta lunch sen blir det att vi lägger oss i soffan och kollar film med världens bästa prins!
Denna dag har varit efterlängtad.
Önskar er alla en underbar måndag. :)

Jag älskar min lilla egna fina familj
<3

Tidigare månad - Senare månad

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards