My's vardag i ord.

Alla inlägg den 3 september 2014

Av My Christensen - 3 september 2014 22:41

Dagens kvällsmat blev faktiskt stekt potatis och stekt ytterfilé i grädde med stekta champinjoner i och kall bearnaisesås!
Vilket som blev mycket omtyckt av oss alla här hemma. :)

Av My Christensen - 3 september 2014 20:04

Äntligen hemma ifrån affären!
Jag hatar verkligen att gå i en mataffär utan mina älsklingar.
Ska iallafall göra kvällsmat nu så nu får ni en tjuvtitt på vad jag köpte, hoppas bara allt blir så bra som jag tror i mitt huvud.
Vad har ni själva ätit idag till kvällsmat?
:)

Av My Christensen - 3 september 2014 18:13

Vi båda tyckte att det var ett tag sedan sist vi tog lite nya bilder på oss ihop för att få visa upp vår kärlek som vi har till varandra, och ja vi älskar faktiskt varandra något enormt mycket och vi är så galet förälskade i varandra och vi är även tok kära.
Min älskade fina och underbara pojkvän du ska veta att jag älskar dig mer än allt annat på denna jord och du gör mig så lycklig.

Av My Christensen - 3 september 2014 13:55

Då var jag och prinsen hemma igen, det enda som fattas nu är min underbara pojkvän som är och jobbar, vi hade iallafall en underbar familjelunch ihop vilket som bara annars brukar hända de helgerna som jag är ledig ifrån jobbet, så idag fick vi det underbart mysigt ihop så vi var faktiskt ute och käkade thaimat på thaibuffé här i centrum (byn).
Zander älskar ju deras kyckling där och så fick han äta en del skivor vattenmelon som han verkligen älskar. :)
Vi följde även älsklingen till jobb och käkade varsin glass i det underbara vädret.
Tänkte snart vila lite med prinsen och sen fixa resten av små fixet sen hans kalas, för hade en underbar morgon med mycket morron mys tillsammans.
Ikväll blir det bara att ta det lugnt och umgås mina älsklingar!

Av My Christensen - 3 september 2014 08:44

Morgonen är här och båda vi är vakna, får stanna hemma ifrån jobb idag eftersom min mage krånglar som den gör, tror det har blivit för mycket stress den senaste tiden speciellt när man jobbar på ett stressigt jobb och en stressig branch.
Idag blir det att städa undan sen kalaset vi hade igår för vår älskade prins, ett stort tack till alla som kom igår! <3
Sen blir det en massa mys och bus idag med prinsen som jag väljer att hemma för man förlorar ändå så mycket tid med honom när man jobbar så mycket som man gör och även slutar så sent som man gör.

Ska även idag göra lite nytt på CV och sen skicka ut det till lite folk som söker en ny medarbetare, så skadar aldrig att söka andra jobb undertiden man har ett, för det sägs ju att de blir lite mer imponerade när dom får reda på att man redan jobbar på ett ställe och söker till ett annat, men det återstår ju och se, får ju själv se hur mycket sanningen det ligger i det när man väl har sökt en del jobb.
Önskar er alla en underbar dag idag! :)

Tidigare månad - Senare månad

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards